آیدا خانومآیدا خانوم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

آیدا خانوم

نظرات (7)

مامان عسل
17 دی 92 20:08
ماشالله خاله جون چشم بد ازت دور
مامانی و بابایی آیدا
پاسخ
مرسی خاله
مامان عسل
17 دی 92 23:48
راستی عزیزم با نظر دکتر غذای آیدا رو شرع کردی؟؟؟ وزنش چقدره؟؟؟ از فرنی استقبال کرد؟؟؟ و در آخر با چه شیری براش درست کردی؟؟؟/
مامانی و بابایی آیدا
پاسخ
گلم نه هیچ دکتری قبول نمیکنه تا 6 ماه به غیراز شیر مادر غذای کمکی به نوزاد بدیم ولی من از دوستای نزدیکم که نی نیهاشون از آیدا بزرگتره پرسیدم بعدم گفتن از 4 ماهگی شروع کردیم وخوشبختانه مشکلی پیش نیومده ولی خوب منم یه روز درمیون به اندازه کمتراز یه قاشق مربا خوری بهش فرنی میدم که اونم باشیر خودم درست میکنم البته اینم پیشنهاد دوستای گلم بودواتفاقا دوست داره یه بار باشیر پاستوریزه هم امتحان کردم که اصلا خوشش نیومد
مامان محمد صدرا
18 دی 92 0:32
قربونه اون چشاش برم من. چه لباسای خوشگلی داری خیلی بهت میاد البته سلیقه مامانیت حرف نداره.هزار ماشاا... عزیزم غذا دادن آیدا رو شروع کردی؟ زود نیست؟
مامانی و بابایی آیدا
پاسخ
مرسی عزیزم نمیدونم آخه یکی دوتا از دوستام ه نی نیاشون از آیدا بزرگتر بودن گفتن ما از 4ماهگی شروع کردیم ومشکلی پیش نیومده البته منم فرنیو به اندازه 1 قاشق مربا خوری کمتر حتی بهش میدم اونم یه روز درمیون
مامان نگار
18 دی 92 8:25
وای مامان آیدا نمی دونی توی این عکس آخری چقدر آیدا شبیه 5 ماهگی نگاره ،اگه بشه عکسش رو می ذارم ببینید.
مامانی و بابایی آیدا
پاسخ
جدی میگین خیلی دوست دارم ببینم
مامان عسل
18 دی 92 11:53
اتفاقا عزیزم دکتر عسل به ما گفت از این ماه غذای کمکیشو شروع کنیم .
مامانی و بابایی آیدا
پاسخ
خوب خداروشکر پس شروع کن
مامان فاطمه
18 دی 92 23:17
سلام چه جالب منم تصمیم دارم همین روزا غذای کمکی شروع کنم وقتی آیدا رو دیدم مصمم تر شدم نوش جووووووووووووووووووووووون
مامانی و بابایی آیدا
پاسخ
به سلامتی فقط کم کم شروع کن بهش غذای کمکی بده
افسانه(مامان فاطمه)
7 بهمن 92 23:08
سلام یه سوال آیدا دیگه خوب خوب فرنی شو می خوره آیا؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا خانوم می باشد