آیدا خانومآیدا خانوم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

آیدا خانوم

عکسای یکی یکدونه بابایی

1393/1/20 17:11
580 بازدید
اشتراک گذاری

توی عکسای  بالایی برا اولین بار  میخواستم موهاتو کوتاه کنم که تواولین عکست نشون دادم چقدر موهات بد شده بود وتوی عکس دومی واین عکس سومی فکر میکنی میخوایم باهات بازی کنیم کلی بهمون اولش خندیدی ولی وقتی موهاتو خواستم کوتاه کنم کلی گریه کردیو جیغ زدی که یادم رفت از شاه کار خودم ازت عکس بگیرم موهات بد نشده فقط..............................توی این عکسم معلوم نیست باکی جنگ داره دخملمونماچماچراستی این عکس پاینم ( یه هلوی پوس کنده که تازه از حموم دراومده وجون میده واسه اینکه لپشو گاز بگیری میگی نه نگاش کن

اینم یه مدل ژست گرفتنته

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مهتاب
20 فروردین 93 17:19
اخ جونم ایدا خوشگله بالاخره اومد الهی من فدای اون روی ماهت بشم عزیز دلم ماشالا هزار ماشالا مامانی تو رو خدا اسفند براش دود کن پاسخ فدات شم مهتاب جون باورکن منم حلمای ناز نازیتو خیلی دوسش دارم ولی چیکار کنم دست رسی به اینترنتم خیلی محدوده وبا گوشی میام ولی دخترتو از طرف خالش بگاز
خواهر رونیا موفرفری
20 فروردین 93 17:44
سلام مسابقه نی نی 93 شما هم میتونین شرکت کنین فقط عکس نینیتون رو اپلود کنین و برام بدین ممنون انشالله نینیتون برنده میشه فقط به دوستاتون هم بگن بهش امتیازبدین
افسانه(مامان فاطمه)
20 فروردین 93 23:50
با این ژستا جون میده ببریش آتلیه بابا هنرمند موهای دختر من که خدادادی کوتاهه و فکر نکنم حالا حالاها هم کوتاهی بخواد
مامان محمد صدرا
21 فروردین 93 14:16
الهی فداش بشم هزار ماشاا... روز به روز نانازتر میشه اکه اونجا بودم یه گاز محکم میگرفتمش فرشته کوچولو رو.... خدایی گاز گرفتنم داره... نیگاش کن تو رو خدا ....
شیما مامان کژال
23 فروردین 93 2:57
ای جوووووووووووووووووووووووووون دلم خوووشگلممنکه دلم رفت این صورت ماهتو دیدم جیگریمامانی اسفند فراموش نشه
مامانی و بابایی آیدا
پاسخ
مرسی خاله جون حتما به مامانم میگم شما گفتین اسفند دودکنه خوب مگه چیه میگم برام دود کنه دیگه
مامان نگار
24 فروردین 93 10:55
سلام مادر و دختر .عید شما مبارک .خوب شد که اومدید.دلمون برای این گل دختره تنگ شده بود .چه عسلی شده این دخمل طلای من .ببوس آیدای عزیز رو .برای آیدا
مامانی و بابایی آیدا
پاسخ
مرسی عزیزم دلمنم برای شما تنگ شده میام بهت سر میزنم
مهتاب
27 فروردین 93 9:20
خصوصی خواهر
خواهر رونیا موفرفری
31 فروردین 93 14:26
سلام مامانی جون عکس دختر گلتون گزاشتم به دوستاتون بگین بهش امتیازبدن
مامانی و بابایی آیدا
پاسخ
می گم لطف دارین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا خانوم می باشد